maandag 3 juli 2017

Women only – De ultieme seks volgens de vrouw

Volgens de Online Seksuoloog:

Wat brengen wij vrouwen het er belabberd vanaf! Hoe meer ik me verdiep in seks in onze maatschappij, hoe meer ik me realiseer dat het eigenlijk allemaal gericht is op het mannelijk genot. Ladies, where are you?


Voor veel mensen is seks gelijk aan penetratie. Althans, dat is het antwoord dat je meestal krijgt wanneer je iemand vraagt wat seks precies is. Tegelijkertijd is een aanzienlijk deel van de vrouwen helemaal niet penetratie-gericht. Sterker nog, heel wat vrouwen vinden het saai of zelfs ronduit vervelend of pijnlijk. Dus vraag ik mij af: wat is nu eigenlijk seks voor de vrouw?


Eerst moet ik even opmerken dat er natuurlijk genoeg vrouwen zijn die van penetratie genieten. Maar ook veel van deze dames vinden de penetratie op zich geen hoogtepunt en, anders gezegd, vinden IN de penetratie geen hoogtepunt. De minderheid van de vrouwen wel, maar zelfs DIE dames vinden dat er wel wat mee nodig is dan dat.
Dus blijf ik met mijn vraag zitten. Wat nu als vrouwen alles zouden beslissen. Elke aanraking, elke actie die iets te maken heeft met seksualiteit. Wat zou er dan gebeuren? En hoe? En waar? En met wie? En wanneer? Welke sfeer is er nodig? Welk speelgoed is er nodig? Een muziekje misschien?


Eigenlijk is onze samenleving (ronduit de meeste samenlevingen trouwens) heel erg penis-georiënteerd. En natuurlijk mag die penis een plaats hebben binnen onze seksualiteit, maar om nu te zeggen dat alles alleen maar daarom draait? Dat lijkt me niet zo vrouwvriendelijk eigenlijk. Sorry heren, maar het is tijd dat de dames zich eens laten horen. Want waarom kampen zoveel vrouwen met problemen rondom seksuele opwinding? Niet omdat ze penis georiënteerd zijn, maar eerder omdat ze eigenlijk niet uit de seks halen wat ze eruit zouden kunnen halen voor zichzelf. Hiermee zou ik niet graag alle problematiek rondom opwinding op 1 hoop gooien, maar mijn hypothese is dat dit zomaar weleens een belangrijk onderdeel zou kunnen zijn. Als je immers steeds van een koude kermis thuiskomt, wie wil er dan nog naar de kermis?


Daarnaast is er nog het feit dat uit onderzoek is gebleken dat lesbiennes het seksueel eigenlijk prima doen. Het aantal orgasmes is hoger en de kwaliteit van seks wordt hoger gewaardeerd dan onder hetero vrouwen. Kortom, er is werk aan de winkel. Zowel voor mannen als vrouwen. Want de dames zullen eerst moeten ontdekken en ook vertellen wat ze willen en dan kan ik alleen maar zeggen dat een slimme man daar zeker op in zal spelen in een poging om zijn geliefde naar ongekende hoogtes te begeleiden.


De Online Seksuoloog

www.onlineseksuoloog.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten